(V ŽIVO) “Vse je usoda” – Je avtobiografija Matjaža Tomljeta, nečaka Janeza Zemljariča, ki pravi, da mu je “znanstvo z Walterjem Wolfom spremenilo življenje,” napoved še ene predsedniške kandidature? – TOPNEWS.si

(V ŽIVO) “Vse je usoda” – Je avtobiografija Matjaža Tomljeta, nečaka Janeza Zemljariča, ki pravi, da mu je “znanstvo z Walterjem Wolfom spremenilo življenje,” napoved še ene predsedniške kandidature?

(V ŽIVO) “Vse je usoda” – Je avtobiografija Matjaža Tomljeta, nečaka Janeza Zemljariča, ki pravi, da mu  je “znanstvo z Walterjem Wolfom spremenilo življenje,” napoved še ene predsedniške kandidature?

Slovenijo so v zadnjih dneh preplavili plakati na katerih je skrivnostni  mož, ki oblečen v kombinezon za avtomobilske dirke drži v roki knjigo neobičajne dizajna in velikosti z naslovom; “Vse je usoda”.  Glede na to, da bodo “jumbo panoje” po državi kmalu zasedli obrazi kandidat in kandidatov za predsedniške volitve  je logično sklepanje, da bo med njimi tudi Matjaž Tomlje.

Po objavi  okoli 500 plakatov po celotni Sloveniji, so se namreč na sceni začela ugibanja, da bo med predsedniškimi kandidati tudi Matjaž Tomlje.  Čeprav sam kandidaturo na predsedniških volitvah zaenkrat zanika, pa ugibanja, še posebej po njegovem nastopu na enem izmed dolenjskih radiev, kjer naj bi kandidaturo na predsedniških volitvah menda celo potrdil, ne pojenjajo. No  morda bo kaj več znanega nocoj, ko bo Matjaž Tomlje v Konzorciju Mladinske knjige predstavil svojo avtobiografijo z pomenljivim naslovom.

Tomlje je lastnik revije Avto šport in Fashion Avenue – “revije za moderno kulturo življenja, za življenjski stil uspešnega človeka. Izhaja v Monte Carlu, Ženevi, Dubaju, Abu Dabiju, Sloveniji, …”. Matjaž Tomlje je v medijih nastopil leta 2018, ko je  dokapitalizacija premešala lastniško sestavo Delavske hranilnice, kjer je postal drugi največji lastnik.

V časopisu Finance so se takrat spraševali kdo je pravzaprav  Matjaž Tomlje in zakaj ga mika lastništvo Delavske hranilnice. Odgovor na to vprašanje je štiri leta kasneje ponudil Tomlje, kar sam v obsežni preko 200 strani dolgi  avtobiografiji v kateri ne manjka njegovih fotografij z dragimi prestižnimi avtomobili  in  domačimi  ter  svetovnimi vplivneži predvsem iz sveta avtomobilizma, kot so Bernie Ecclestone pa  ljudi iz businessa, kot je recimo Philip Zepter. Ne manjka pa niti kronanih glav   kot so  Albert  II monaški, pa  Emir Abu Dabia…”

“Rad se družim z ljudmi in obiskujem svetovne dogodke, kjer srečujem poznane in vplivne Zemljane, ki so se zapisali v zgodovino sveta kot športniki, gospodarstveniki in umetniki. Z nekaterimi sem se fotografiral, druge nosim samo v svojem spominu, z vsemi pa sem stokal lepa prijateljstva ali poslovne vezi,” je med drugim Tomlje zapisal v svoji avtobiografiji.

Največ pozornosti  pa je namenjeno Walterju Wolfu, poslovnemu sopotniku Matjaža Tomljeta, ki je tudi lastnik prestižne blagovne znamke Walter Wolf.

“Walter Wolf je človek, ki je spremenil moje življenje. Zagotovo je ena od kart, ki nam jih vsemogočni nameša in na nas je kako z njimi igramo. Ko sem ga prvič videl niti nisem vedel kdo je, in vprašal sem se: “Pa kdo je ta frajer”? Usoda se je res poigrala z najinima življenjema in naju globoko povezala. Bil je moj idol, bila sva prijatelja, se sprla, 30 let nisva govorila in zdaj sva spet prijatelja.  najmanj 15 ljudi, ki so Walterju Wolfu zelo blizu, sem prosil za pomoč za organizacijo sestanka z njim, da zakopljemo bojno sekir, in to je uspelo le mag. Cvetki Žerovnik iz Maribora. Če hoče rešiti tako zadevo moraš uporabiti samo resnice iz svetih spisov, ki govore, da preden ti bo odpuščeno, moraš najprej odpuščati sam,” je Matjaž Tomlje med drugim zapisal v avtobiografiji “Vse je usoda” o Walterju Wolfu.

Walter Wolf, razvpiti kanadski poslovnež slovenskega rodu, je v poznih sedemdesetih imel svojo ekipo Formule 1. Z lastnim moštvom Walter Wolf Racing je zmagal že na prvi dirki, na kateri so nastopili. Ob počastitvi 36 let obstoja znamke Walter Wolf na Hrvaškem ter 45 let od zmage Wolfove ekipe formule 1 v Monaku je lastnik znamke Matjaž Tomlje v Zagrebu v hotelu Internacional organiziral tiskovno konferenco na kateri je bil osrednji gost Walter Wolf. Dogodek je bil tudi  nekakšna sprava med Wolfom in Tomljetom, ki sta zaradi poslovnih zadev razšla pred tremi desetletji. Matjaž Tomlje, letos ravno tako praznuje 35-letnico odkar je na trgu bivše Jugoslavije lansiral ekskluzivno kolekcijo izdelkov za moške pod znamko Walter Wolf.

Velik del avtobiografije je sicer namenjen  avtomobilizmu, saj je  Matjaž Tomlje od mladosti gojil ljubezen do hitrosti in avtomobilov. Ker kot mlad fant ni imel sredstev za drag bencinski šport, zato se je začel ukvarjati s hitrostnimi dirkami v tedanji Jugoslaviji in kasneje v Sloveniji ter s svojim rdečim BMW-jem osvojil vse, kar se je osvojiti dalo. Bil je večkratni državni prvak, nosilec rekordov prog in trikratni avtomobilist leta. Doma ni imel več izzivov.

Moral se je potrditi v tujini. Izbral si je prestižno, legendarno dirko 24 ur Le Mansa. Slovenska športna javnost je bila  takrat  skeptična, ali bo dorasel takemu velikemu zalogaju, vendar so ga v projektu podpirali. In Matjažu Tomljetu  je uspelo, saj je vse praktično naredil sam s svojo veliko energijo.

Odgovor na vprašanje ali se bo Matjaž Tomlje iz sveta avtomobilizma in businessa, kjer se je proslavil predvsem z prodajo izdelkov prestižne znamke Walter Wolf, cigareti znamke Walter Wolf so še danes  prodajni hit Tobačne tovarne Rovinj (Tvornica duhana Rovinj), ki letno proda za okoli 60 milijonov evrov omenjenih cigaret,  preselil v svet politike in kandidiral na predsedniških volitvah, bo verjetno znan že nocoj na predstavitvi  njegove avtobiografije, ki jo bomo prenašali v živo na Topnews.si in YouTube kanalu Toptv.si.

Vabilo VSE JE USODA (1)

 

 

COMMENTS

Wordpress (0)