Jože Možina s.p., Medijske in raziskovalne storitve ali kako je Jože Možina sprivatiziral “Slovenski razkol” in postal klasični vojni dobičkar – TOPNEWS.si

Jože Možina s.p., Medijske in raziskovalne storitve ali kako je Jože Možina sprivatiziral “Slovenski razkol” in postal klasični vojni dobičkar

Jože Možina s.p., Medijske in raziskovalne storitve ali kako je Jože Možina sprivatiziral “Slovenski razkol” in postal klasični vojni dobičkar

Jože Možina, javni uslužbenec RTV Slovenija, je poleg ugodne uradniške službe postal zasebnik, ki pa je privatiziral “Slovenski razkol” preko s.p-ja. Medijske in raziskovalne storitve, Jože Možina s.p. pa je očitno tudi izdajatelj astronomsko drage knjige, ki se prodaja po 58 evrov in je prepisana iz doktorata, plačanega s strani davkoplačevalcev.
O tem smo obširno pisali v članku “Izprijeno do amena! – Plačniki RTV prispevka Jožetu Možini plačali skoraj 3000 evrov za doktorat, zdaj pa svoj doktorat objavlja v knjigi, ki jo prodaja za 58 evrov in mastno služi na travmah in nesrečah ljudi”.

Ob tem se zastavlja vrsto vprašanj, in sicer najprej, ali je Možina dobil dovoljenje delodajalca RTV Slovenija, saj je javni uslužbenec, ki se načeloma ne sme ukvarjati s pridobitniško dejavnostjo. Morda pa ima Možina privilegiran status in zanj veljajo drugačna pravila ter ne potrebuje dovoljenja delodajalca za ustanovitev s.p-ja, potem ko mu je Igor Bergant v Odmevih namenil toliko časa, kot ga ni imel še noben avtor, kaj šele navadni smrtniki.

Možini je očitno dovoljeno vse, RTV mu plača doktorat in študijski dopust, vmes dobiva uredniško plačo ter snema Pričevalce, avtorstvo omenjene oddaje je sicer last RTV, vendar to seveda za Možino ni nikakršen razlog, da vsebine oddaj ne bi uporabil v svoji knjigi. Če mu RTV daje plačo in plača doktorat, lahko za božjo voljo uporablja tudi avtorska dela RTV-ja in seveda dobi veliko, nesorazmerno minutažo v Odmevih.

 

Spletna stran https://jozemozina.si/, na kateri Možina trži knjigo, ki jo prodaja z avtorjevim podpisom, očitno ni registrirana pri Ministrstvu za kulturo, saj na spletni strani niso objavljene potrebni zakonski podatki o izdajatelju in podatki o vpisu v razvid medijev, kar pomeni, da s tem Možina direktno krši Zakon o medijih.

Medijske in poslovne storitve, Jože Možina s.p., ki ga je Možina ustanovil letošnjo jesen, je tudi založnik “Slovenskega” razkola. Celjska Mohorjeva družba tako na svoji spletni strani zapiše, da so založnik: Medijske in raziskovalne storitve, Jožef Možina, s.p., Celjska Mohorjeva družba, Mohorjeva družba v Celovcu, Goriška Mohorjeva družba. Čeprav je knjiga vpisana v ISBN: 978-961-94857-0-5 (Medijske in raziskovalne storitve, J. Možina) 978-961-278-468-3(Celjska Mohorjeva družba) 978-3-7086-1082-5 (Mohorjeva založba Celovec) 978-88-96632-84-0 (Goriška Mohorjeva družba).

Ni običajno, da bi ena knjiga imela kar štiri založnike, poleg Možinovega s.p.-ja še Mohorjeva družba iz Celja in kar dve podružnice Celjske Mohorjeve družbe v Trstu in v Celovcu.

18176_Mozina_2019_Slovenski_razkol_PL-1
18176_Mozina_2019_Slovenski_razkol_PL-2

Če pustimo ob strani vsa zgoraj navedena vprašanja, kjer je RTV postala last Jožeta Možine in ne obratno v stilu (L’État, c’est moi), torej RTV Slovenija to sem jaz pa je najbolj sprevrženo to, da je Možina izkoristil in zlorabil travmo ljudi, ki so bili tako ali drugače prizadeti v Drugi svetovni vojni in po njej in kot klasični vojni dobičkar služi na nesreči drugih ljudi z astronomsko drago knjigo.

Ob tem pa seveda dobiva mastno plačo iz javnega zavoda RTV. Res bogato.

COMMENTS

TOPNEWS (0)