“Koliko je stalo potovanje (nove zvezde RTV-ja) Nejca Krevsa in Dušana Smodeja v Dubai (na intervju z novinarko Karmen Švegl op. av.)” – Barbara Ragelj se vprašuje “zakaj je Janševa vlada, ko je bil minister še Vasko Simoniti, Kulturniku in sorodnemu portalu Culture.si ministrstvo za kulturo namenilo kar 180.000 evrov” – TOPNEWS.si

“Koliko je stalo potovanje (nove zvezde RTV-ja) Nejca Krevsa in Dušana Smodeja v Dubai (na intervju z novinarko Karmen Švegl op. av.)” – Barbara Ragelj se vprašuje “zakaj je Janševa vlada, ko je bil minister še Vasko Simoniti, Kulturniku in sorodnemu portalu Culture.si ministrstvo za kulturo namenilo kar 180.000 evrov”

“Koliko je stalo potovanje (nove zvezde RTV-ja)  Nejca Krevsa in Dušana Smodeja v Dubai  (na intervju z novinarko Karmen Švegl op. av.)” – Barbara Ragelj se vprašuje “zakaj je Janševa vlada, ko je bil minister še Vasko Simoniti,  Kulturniku in sorodnemu portalu Culture.si ministrstvo za kulturo namenilo kar 180.000 evrov”

Kulturnik.si je portal pod okriljem založbe Beletrina, ki ga izdatno financira kulturno ministrstvo – ob izteku Janševe vlade, ko je bil minister še Vasko Simoniti, je Kulturniku in sorodnemu portalu Culture.si ministrstvo namenilo kar 180.000 evrov, oziroma 8.000 evrov na mesec  za dve leti.

Novinarkam in novinarjem v spodbudo. Meni se zdi 180.000 evrov za dve leti oziroma 8.000 evrov na mesec precej denarja za urejanje spletne strani (in nekaj malega z urejanjem povezanih opravkov), zato se mi zdi prav, da je upravljanje tega denarja transparentno. Nekaj potencialnih novinarskih vprašanj za Beletrino:
– kako merite učinke urejanja spletne strani kulturnik.si?
– koliko je stalo potovanje Nejca Krevsa in Dušana Smodeja v Dubai; kako je s slovensko in globalno kulturo in umetnostjo povezan intervju z novinarko Karmen Švegl, ki sta ga zgoraj omenjena izvedla v Dubaju; je na kulturnik.si objavljen še kakšen primerljiv intervju z novinarjem_ko, ki pokriva zunanjepolitične teme?
– je bil za mesto urednika spletne strani objavljen javni razpis, kaj so bili kreteriji za zasedbo mesta, katere reference so prevladale pri izbiri Dušana Smodeja, na kakšni pravni podlagi je bil angažiran (delovno razmerje, civilno razmerje) in kakšen je bil njegov honorar?
– na kakšen način je prišlo do sodelovanje z novinarjem Nejcem Krevsom: je do njegovega sodelovanja s kulturnik.si prišlo na pobudo Dušana Smodeja, zaradi siceršnjega sodelovanja z rtvslo ali na podlagi javnega razpisa?
To bi bila lahko tudi vprašanja za Mira Petka, ki je bil predsednik komisije in Janševo vlado, če bi še bila na oblasti. Bo pa zanimivo opazovati, kako bo Ministrstvo za kulturo financiralo urejanje strani v prihodnje.
https://www.gov.si/…/javni-razpis-za-izbor-javnega…/

 

 

 

Napredovanje Krevsa v stalnega voditelja Dnevnika je še posebej zanimivo v času, ko mediji iz sfere SDS na vse kriplje tolčejo po (skoraj) vseh, ki naj bi bili povezani s posilstev obtoženim kulturnikom Dušanom Smodejem, hkrati pa ignorirajo Krevsa. Ta je namreč pred tedni skupaj s Smodejem za portal Kulturnik opravil intervju z novo kulturno ministrico Asto Vrečko, skupaj pa sta potovala tudi v Dubaj, kjer sta naredila intervju z dopisnico TVS Karmen Švegl. Mediji pod Janševim vplivom Krevsa sploh ne omenjajo, saj gre za enega redkih novinarjev na RTV Slovenija, ki je pri stranki SDS dobro zapisan, so te dni ugotavljali pri Reporterju.

 

In na koncu ne bi o tem zakaj drugi portali  za razliko od Kulturnika od ministrstva za kulturo že več kot desetletje niso prejeli niti centa, saj je to zadeva, ki bi zahtevala malo daljši tekst in širšo sliko. Ko smo že pri aferi Smodej, Nejcu Krevsu še o simpatičnem nastopu intervjuvanke bližnjevzhodne dopisnice Karmen Šveglj v Odmevih pri Rosviti Pesek, ki se po Bližnjem vzhodu odpravlja v Azijo. Pozornost javnosti je potem, ko  je Zahod z “izvozom demokracije” praktično požgal Bližnji vzhod pritegnila izjava Karmen Šveglj, da “je tam še nekaj konfliktov, jaz sem si strašno želela, da se nekaj v Iranu spremeni, tega v bistvu nisem dočakala”. Karmen Švegelj je žal, ker po Afganistanu, Iraku, Libanonu, Siriji in Libiji, “ni prišel na vrsto” še Iran.

Rosvita Pesek: “Več kot dvajset let si bila dopisnica iz Bližnjega Vzhoda. Zdaj se pa se seliš odhajaš na Tajsko v Bangkok. Kaj lahko pričakujemo od tebe”.

Krmen Šveglj: “Ja v bistvu to je dolgo obdobje in mislim da je prav, da nek način se zgodi kaj novega. Bližnji vzhod je na nek način po arabski pomladi se vrnil počasi v neke ustaljene tirnice. Videli smo Sirijo, ki je uničena, videli smo neke nove diktature, ki se vzpostavile od Egipta do Libije, Jemna in tako naprej. Še nekaj konfliktov je, jaz sem si strašno želela, da se nekaj v Iranu spremeni, tega v bistvu nisem dočakala. No to je v bistvu atrijsko dopisništvo, torej regijsko dopisništvo. Tukaj imamo na eni strani Kitajsko na drugi imamo Indijo, dve izjemni velesili, ki na nek način odločata tudi o našem življenju, o tem koliko stanejo stvari v Slovenij. če gremo v trgovino vemo od kod stvari prihajajo tako, da se veselim pač tega odkrivanja nekih novih stvari na tem področju in mislim, da tukaj slovenska publika si želi vedeti več. Sploh po kovidu in tako naprej, ko smo videli kaj vse prihaja iz Azije”.

Čeprav se o novinarskih kolegih praktično ne razpravlja, pa lahko vsaj kot pozorni gledalec TV SLO, rečem ali izrazim upanje, da prihodnjih dvajset let dogajanja na Kitajskem in v Indiji ne bomo spremljali iz  turistične destinacije Bangkoka na Tajskem, kot smo bližnjevzhodno krizo večinoma spremljali iz  turistične destinacije Dubaja ali iz varnega zavetja Istanbula. To je podobno, kot pri urbani legendi, da se je nekoč Valentin Areh za POP TV, kot poročevalec iz Kosova, javljal, kar iz svoje dnevne sobe v Šiški.

COMMENTS

Wordpress (0)