Kako do zavarovalnice na daljavo?
Oglasno sporočilo
V Zavarovalnici Triglav omogočajo in vas vabijo, da čim več storitev opravite na daljavo. Preberite, kako lahko prijavite škodo, kako je s pomočjo asistenčnega centra in morebitnim urejanjem zavarovanj v času epidemije koronavirusa.
Sklepanje in podaljšanje zavarovanj
Najprej preverite, če vaše zavarovanje ni permanentno ali dolgoročno in letos ne poteče. V tem primeru vam namreč tudi v trenutnih razmerah ni treba ukrepati, zavarovalno jamstvo ostaja.
Če želite skleniti novo zavarovanje pa v Zavarovalnici Triglav omogočajo možnost sklepanja zavarovanj na daljavo. To pomeni, da boste lahko z zastopnikom zavarovalnice sklenili oziroma uredili zavarovanje od doma, brez fizičnega stika oziroma prisotnosti obeh strani.
Pogoj za ta način poslovanja na daljavo je, da imate:
- elektronsko pošto, na katero vam bo zastopnik poslal povezavo za dostop do pripravljene zavarovalne dokumentacije in
- mobilno telefonsko številko, na katero boste prejeli potrditveno kodo za dostop do posredovane zavarovalne dokumentacije, ki jo boste s klikom na posamezni dokument tudi podpisali.
V nekaterih primerih bo za sklenitev zavarovanja zahtevana tudi video identifikacija. Za to boste dodatno potrebovali:
- elektronsko napravo, ki ima na sprednji strani integrirano kamero z mikrofonom in zvočnikom ( »selfie« kamero). O tem si lahko več preberete tu.
Če zavarovalnega zastopnika nimate, vam je Zavarovalnica Triglav na voljo tudi na e-poštnem naslovu info@triglav.si ali telefonski številki 080 555 555.
Številna zavarovanja pa lahko še naprej samostojno sklenete preko spleta.
Kako je s pomočjo asistenčnega centra?
Pri Zavarovalnici Triglav se zavedajo, da nesreča tudi v trenutnih razmerah na žalost ne počiva. Svojim zavarovancem, ki imajo sklenjeno domsko ali avtomobilsko asistenco, tako še naprej zagotavljajo pomoč pri nujnih primerih. Na asistenčni center se lahko obrnete:
- s pomočjo mobilne aplikacije Triglav Asistenca, ki si jo brezplačno naložite v spletnih trgovinah App store in Google Play,
- na brezplačni telefonski številki 080 2864.
Če se na asistenčnem centru ne javijo, ker so zasedeni z reševanjem drugega primera, se bo vaš klic vseeno zabeležil. Takoj, ko bo mogoče, vas bodo poklicali nazaj.
Prijava škode
Škodo lahko na daljavo prijavite po enem izmed naslednjih kanalov:
- spletna prijava,
- mobilna prijava – Triglav asistenca (aplikacijo si na mobilni telefon namestite iz GooglePlay ali App Store trgovine),
- brezplačna telefonska prijava na 080 555 555,
- za zdravstvena zavarovanja Zdravstvena točka na telefonski številki 080 2664 in elektronskem naslovu info@triglavzdravje.si,
- po (mobilnem) telefonu ali elektronski pošti (ime.priimek@triglav.si) se lahko obrnete tudi na svojega zastopnika.
Za varno in hitro reševanje škod ob prijavi priložite:
- fotografije poškodovane stvari,
- vso dokumentacijo, ki jo imate v času prijave obravnavanega škodnega primera, škode na vozilih pa lahko prijavite tudi pri pogodbenih izvajalcih.
Kam poslati dokumentacijo?
Vso dokumentacijo posredujte kot skeniran dokument ali fotografijo v e-obliki:
- za premoženjska zavarovanja na e-naslov: skode.premozenje@triglav.si (v zadevi navedite številko primera, ki jo boste prejeli);
- za življenjska zavarovanja na e-naslov: skode.zivljenje@triglav.si, kjer boste prejeli (še) dodatne informacije.
Še več informacij o tem, katere storitve lahko opravite na daljavo in kako, pa najdete v članku.