Kako do zavarovalnice na daljavo? – TOPNEWS.si

Kako do zavarovalnice na daljavo?

Oglasno sporočilo

Kako do zavarovalnice na daljavo?

V Zavarovalnici Triglav omogočajo in vas vabijo, da čim več storitev opravite na daljavo. Preberite, kako lahko prijavite škodo, kako je s pomočjo asistenčnega centra in morebitnim urejanjem zavarovanj v času epidemije koronavirusa.

Sklepanje in podaljšanje zavarovanj

Najprej preverite, če vaše zavarovanje ni permanentno ali dolgoročno in letos ne poteče. V tem primeru vam namreč tudi v trenutnih razmerah ni treba ukrepati, zavarovalno jamstvo ostaja.

Če želite skleniti novo zavarovanje pa v Zavarovalnici Triglav omogočajo možnost sklepanja zavarovanj na daljavo. To pomeni, da boste lahko z zastopnikom zavarovalnice sklenili oziroma uredili zavarovanje od doma, brez fizičnega stika oziroma prisotnosti obeh strani.

Pogoj za ta način poslovanja na daljavo je, da imate:

  • elektronsko pošto, na katero vam bo zastopnik poslal povezavo za dostop do pripravljene zavarovalne dokumentacije in
  • mobilno telefonsko številko, na katero boste prejeli potrditveno kodo za dostop do posredovane zavarovalne dokumentacije, ki jo boste s klikom na posamezni dokument tudi podpisali.

V nekaterih primerih bo za sklenitev zavarovanja zahtevana tudi video identifikacija. Za to boste dodatno potrebovali:

  • elektronsko napravo, ki ima na sprednji strani integrirano kamero z mikrofonom in zvočnikom ( »selfie« kamero). O tem si lahko več preberete tu.

Če zavarovalnega zastopnika nimate, vam je Zavarovalnica Triglav na voljo tudi na e-poštnem naslovu info@triglav.si ali telefonski številki 080 555 555.

Številna zavarovanja pa lahko še naprej samostojno sklenete preko spleta.

Kako je s pomočjo asistenčnega centra?

Pri Zavarovalnici Triglav se zavedajo, da nesreča tudi v trenutnih razmerah na žalost ne počiva. Svojim zavarovancem, ki  imajo sklenjeno domsko ali avtomobilsko asistenco, tako še naprej zagotavljajo pomoč pri nujnih primerih. Na asistenčni center se lahko obrnete:

  • s pomočjo mobilne aplikacije Triglav Asistenca, ki si jo brezplačno naložite v spletnih trgovinah App store in Google Play,
  • na brezplačni telefonski številki 080 2864.

Če se na asistenčnem centru ne javijo, ker so zasedeni z reševanjem drugega primera, se bo vaš klic vseeno zabeležil. Takoj, ko bo mogoče, vas bodo poklicali nazaj.

Prijava škode

Škodo lahko na daljavo prijavite po enem izmed naslednjih kanalov:

  • spletna prijava,
  • mobilna prijava – Triglav asistenca (aplikacijo si na mobilni telefon namestite iz GooglePlay ali App Store trgovine),
  • brezplačna telefonska prijava na 080 555 555,
  • za zdravstvena zavarovanja Zdravstvena točka na telefonski številki 080 2664 in elektronskem naslovu info@triglavzdravje.si,
  • po (mobilnem) telefonu ali elektronski pošti (ime.priimek@triglav.si) se lahko obrnete tudi na svojega zastopnika.

Za varno in hitro reševanje škod ob prijavi priložite:

  • fotografije poškodovane stvari,
  • vso dokumentacijo, ki jo imate v času prijave obravnavanega škodnega primera, škode na vozilih pa lahko prijavite tudi pri pogodbenih izvajalcih.

 Kam poslati dokumentacijo?

Vso dokumentacijo posredujte kot skeniran dokument ali fotografijo v e-obliki:

Še več informacij o tem, katere storitve lahko opravite na daljavo in kako, pa najdete v članku.