Kako so kosmiči “Fit & Crunch Happy Harvest” in mandljevo mleko, po zaslugi Nike Kovač in Inštituta 8. marec, postali zvezde družbenih omrežjih? – TOPNEWS.si

Kako so kosmiči “Fit & Crunch Happy Harvest” in mandljevo mleko, po zaslugi Nike Kovač in Inštituta 8. marec, postali zvezde družbenih omrežjih?

Kako so kosmiči “Fit & Crunch Happy Harvest” in mandljevo mleko, po zaslugi Nike Kovač in Inštituta 8. marec, postali zvezde družbenih omrežjih?

“Kosmiče Happy Harvest lahko na primer že nekaj časa kupimo za 2,59 €, a danes jih je v embalaži kar 100 gramov manj. Na ta problem opozarja tudi Zveza potrošnikov Slovenije. To pa še ni vse, so na družbenem omrežju zapisali v Inštitutu 8. marec na “skrite napake” oziroma na “neviden podražitve opozorili v Inštiutu 9. marec Nike Kovač.

https://twitter.com/LahovnikMatej/status/1757035939812049136

https://twitter.com/peterstrovs/status/1757127572658282738

https://twitter.com/EdvardKadic/status/1757305713120936259

Včeraj so so namreč v inštitutu 9. marec  znotraj akcije naslovili nevidne podražitve. “Gre za to, da se količina izdelka zmanjša, medtem ko cena ostane ista ali je celo višja. To so prakse, ki velikokrat kupcem ostanejo prikrite in jih ne opazijo,” je poudaril Zlatko Djogić. Pri tem je navedel primer kosmičev, katerih cena je kljub 100-gramsko manjšem pakiranju ostala enaka, in primer rezancev, ki so se kljub za polovico lažjemu pakiranju podražili.

Sara Kastelic je dodala, da je del prikritih podražitev tudi prikrito zmanjševanje kakovosti izdelkov, saj cena kljub poslabšanju kakovosti ostaja enaka. Navedla je primer mandljevega napitka, ki je v preteklosti vseboval sedem odstotkov mandljev, danes pa le še tri odstotke mandljeve paste, čeprav je cena ostala enaka.

https://twitter.com/AlesLebar/status/1757069242950615206

 

https://twitter.com/janponiz/status/1757290550875631726

https://twitter.com/LuKaBt/status/1757148854078603465

COMMENTS

Wordpress (0)