“Za dobre uvek ima mesta” – Nika Kovač tokrat nad kontroverzen oglas, da je v Schellenburgu “prostor še za nekaj normalnih” – TOPNEWS.si

“Za dobre uvek ima mesta” – Nika Kovač tokrat nad kontroverzen oglas, da je v Schellenburgu “prostor še za nekaj normalnih”

“Za dobre uvek ima mesta” – Nika Kovač tokrat nad kontroverzen oglas, da je v Schellenburgu “prostor še za nekaj normalnih”

Kontroverzen slogan, ki  sporoča, da je v Schellenburgu »prostor še za nekaj normalnih«, krilatico pa zaključi emotikon z opombo, da so priimki “v oglasu izmišljeni in ne označujejo resničnih stanovalcev Palais Schellenbrug,” je očitno padel v oči Inštitutu 9. marec Nike Kovač, ki se je odzval na družbenem omrežju Facebook.

“S portala Ljubljanainfo smo dobili novinarsko prošnjo za odziv s sliko oglasa v priponki. Odzivamo se razsvetljeni! Zdaj končno razumemo, kdo so za “grad” Schellenburg normalni stanovalci! Tisti, ki si lahko privoščijo “normalne cene”, tisti, za katere je 8.000 evrov na kvadratni meter drobiž. Normalni so torej samo tisti, ki imajo, večina pa se nas lahko spoka na obrobje mesta!

 

 

Palais Schellenburg, kot piše v predstavitvi  “nosi ime po Jakobu pl. Schellenburgu, največjem mecenu mesta Ljubljane, financerju deželnih stanov dežele Kranjske, graditelju Uršulinskega samostana in cerkve. Jakob pl. Schellenburg je s tem omogočil ustanovitev prve dekliške šole v Ljubljani in za več kot 170 let edine šole za deklice na Kranjskem”.

Investitor Jože Anderličpravi, da so v 90 odstotkih kupci Slovenci, ki so nakupe večinoma financirali z lasnimi sredstvi: podjetniki, poslovneži, zdravniki, odvetniki, športniki.

COMMENTS

Wordpress (0)