Pop TV izgubil 15 odstotkov gledalcev, gledanost pa se mu je čudežno povečala
Čarovnija, ki si jo je privoščila AGB NIelsen – podjetje, ki v Sloveniji edino meri gledanost slovenskih televizij, je vredna pozornosti, saj se je ne bi sramoval niti legendarni čarodej David Copperfield.
Čeprav je doseg gledalcev Pop TV-ja (RCH – doseg) z 19. januarjem padel za 15 %, se je nato v enem mesecu po izklopu iz prizemne televizije oziroma sobnih in strešnih anten, čudežno dvignil za 5 odstotkov. Zanimivo je, da je to točni procent, ki ga je pred meseci napovedal programski direktor POP TV Branko Čakarmiš in sicer padec števila gledalcev za 10 odstotkov. Če verjamemo podatkom, lahko pet odstotno povečanje pripišemo deležu gledalcev, ki so prešli iz sobnih anten bodisi na satelitski priključek ali k kabelskim operaterjem.
Zdaj pa čarovnija. Kljub temu, da se je POP TV-ju zmanjšal doseg do – po konzervativnih ocenah za okoli 250.000 priključkov – se je delež gledalcev čudežno v enem mesecu povečal za kar fantastičnih 22 odstotkov. AGB Nielsen je torej pričaral v mesecu dni neverjetno povečanje gledanosti programa Pop-TV.
Povečanje deleža gledalcev (SHR – delež gledalcev) za 22 odstotkov je skregano z zdravo pametjo, saj se deleži gledalcev v shemah operaterjev, ki imajo tudi do 250 programov v shemi, bistveno bolj razprši kot na anteni, kjer je par kanalov in so deleži posameznih programov bistveno večji. Pop-TV je imel bistveno manjšo konkurenco na anteni, kot na kablu in rast deleža za 22 odstotkov bi bil možen samo ob ogromnem vložku v novo produkcijo in kvaliteto programa, čeprav ni bilo videti nič novega od kar so šli z antene.
Ko so prenehali oddajati preko anten, jim je rating padel za 18 odstotkov, kar je realno. Nenormalno pa je, da imajo sedaj mesec in pol po izklopu oddajanja preko anten za 6 odstotkov večji povprečni dnevni rating AMR %, kot pred izklopom s sobnih anten – kot da bi se zgodil nenaden priliv gospodinjstev k kabelskim operaterjem v Sloveniji.
Če odstotke prevedemo v denar, pomeni 22 odstotkov večji delež gledalcev, približno 22 % več denarja od skupne pogače oglaševanja na trgu, kot ga je POP TV dobil prej od oglaševanja, za 15 odstotni manjši doseg populacije. Statistični teoretiki lahko seveda z bravurozno iterpretacijo Gausovih krivulj dokažejo, da je to pravilno…ampak zdrav razum pove vsakemu, da je to laž in kraja, ki bo s trga pobrala še 22 odstotkov več denarja, kot ga je prej za 15 odstotni, manjši doseg populacije. Ura resnice oziroma streznitev predvsem za oglaševalce, ki bodo upam doživeli manjšo prodajo na policah in to bo očitno edini dokaz realnih rezultatov, bo seveda prišla prepozno.
Glede meritev AGB-ja pa sledeče: čeprav so na Popu in Telemachu delali nenormalno obsežno kampanjo za Total tv, naj bi po neuradnih informacijah, samo štiri meritvene škatle od nekaj manj kot 400 merilnih mest prešle na satelit ali ip priključek. Od 64 merilnih mest, ki so bile distribuirane v antenska gospodinjstva AGB-ja, torej samo štiri. Za konec še basen. Hic Rhodus, hic salta – Tu je Rodos, tu skoči, kar pomeni: Pokaži tukaj na mestu, kaj znaš in kaj zmoreš. Hic Rhodus, hic salta izvira iz Ezopove bani o peterobojcu, ki se je stalno hvalisal s svojimi izvrstnimi rezultati v skoku v daljavo, na gršem otoku Rodus, Ko je tistim, ki so ga slišali, bilo dovolj njegovega hvaljenja, so od njega zahtevali, da pred njimi pokaže česa je sposoben. Vse Ezpove basni imajo sporočilo. Sporočilo te je, da se ni dobro preveč hvaliti.
Vladimir Vodušek
Če mi bo moj kabelski operater T-2 zaračuna Pro+ fekalne kanale, namenjene zares najbolj nedoraslim gledalcem, jim bom od položnice pač odbil samovoljno vsiljeni harač. Moje plačilne navade so res malce čudaške: plačam le tisto praznenje greznice, ki sem ga naročil.
G. Vodušek, hvala za vaša razkritja.
Saj tudi predsedniški “čarovnik” Cerar ni v ničemer slabši od čarovnikov v Pop tv.
On nam namreč pripoveduje, da se njegovemu milijardnemu zadolževanju navkljub, stanje v Sloveniji stalno izboljšuje.
Na svetu ni tehtnice, ki bi sploh zmogla zaznati težo, njegove čarovniške morale.
HA,HA,HA, na kurah so umetniki, portal jim je padu za več, kot 50% odkar ga zaklepajo ponoč, včas so J.J. gonil vsaj 3 x na teden, danes pa Trumpa 3 x na dan, relevantnih tem o sranju in kriminalu, ki ga emigrantje povzročajo po EU pa ne smejo objavit, če je slučajno kaj pa zaklenejo komentiranje, to so kekci, ki bodo v 2 letih propadli.
Zelo verjetno je,da je malo gledalcev,ki so preje spremljali omenjeni medijski zmazek bilo voljno plačati za nadaljnje gledanje teh medijsjih tračarij.Verjetno je zdrs gledanosti znaten,pa tudi verjetno je takih,ki so neprostovoljni plačniki tega s+++ silom paketa,malo gledajo to.
Ha, tole pa drži kot pribito…
Izgubili so polovico svojih uporabnikov na portalu oziroma celo nagnali …
Sedaj pa še vedno trdijo, da so najbolj obiskan portal v Sloveniji …
Navadni nateg pop tv
Če želite gledat Sam doma 1,2,3,4,5,6,7, Umri pokončno 1,2,3,4,5,6,7, Rambo 1.2.3.4.5.6. Rocky 1,2,3,4,5,6,7 Preklopite na POPtv, saj imajo tudi nadaljevanke, v katerih so že pokojni igralci. Lahko pa gledate tudi realne oddaje tipa Kuhinja, Kmetija, Brat Velik, Razni Plesalci,ki naj bi bili znani in podobne zelo poučne oddaje.
DR Janez Sveti Biognoj