Pro plus doživel hladen tuš s strani gledalcev, nato pa še s strani državnih organov – AVK in policije
Kljub intenzivni “obdelavi” gledalcev, ki so ostali brez signala POP TV in Kanala A, tako s strani največjega operaterja Telemach, kot tudi medijske kampanje in oglaševalske podpore, je samo osem odstotkov gospodinjstev prešlo iz prizemne televizije h kabelskim operaterjem na IP-TV in satelitski priključek. To pa je daleč pod pričakovanji Pro Plusa, ki je računal na to, da bo večina preklopila na spremljanje njihovih programov preko satelita oziroma preko kabelskih operaterjev. Podobno število ljudi bi se po vsej verjetnosti odločilo za plačljivi program Pro Plusa, če bi seveda za to imeli možnost izbire.
Drugi udarec za Pro Plus pa je nedavna policijska preiskava, saj Agencija za varstvo konkurence pod vtisom negativnih preiskav iz preteklosti tokrat ni ničesar prepustila naključju. Na Pro Plus so namreč vkorakali, kar v spremstvu policije. V eni od prejšnjih preiskav AVK-ja namreč korporacija ni hotela predati dokumentov Agenciji. Medtem ko je običajno POP TV pri pokrivanju policijskih preiskav takoj na na kraju dogodka, še pred policijo, so se tokrat zavili v molk in preiskave pri njih, sploh ne komentirajo – kot da jih sploh ni bilo. Kaj natančno sta AVK in policija iskali na sedežu Pro Plusa? Po naših informacijah naj bi iskali predvsem dokumentacijo, povezano s prisiljevanjem operaterjev, da morajo na vsak način plačati njihov “premium paket”, v katerem so poleg Kanala A in POP TV- ja tudi Brio, Oto In Kino.
Po objavi informacije, da je AGB Nielsen spremenil panel za merjenje gledanosti, kjer naj bi odslej merili vzorec samo še pri kabelskih operaterjih, pa so na nogah v ostalih televizijskih hišah, ki program še vedno oddajajo preko Oddajnikov in zvez oziroma preko sobnih in strešnih anten. Pro Plus gre očitno do konca in ničesar noče prepustiti naključju, saj bodo meritve na novem vzorcu pokazale isto ali pa še večjo gledanost Pro Plusovih kanalov kljub temu, da jih praktično spremlja 300.000 ljudi manj. Vendar Pro Plusa seveda to ne moti, saj se na mestih, kjer so ljudje običajno gledali Pop TV in Kanal A se vrti reklamni blok za “block busterje”, ki naj bi jih vrteli v spomladanski sezoni, če bodo seveda takoj poklicali ustrezno številko. Zadeva je podobna filmski uspešnici “Houston imamo problem”, le da bi ga tokrat lahko poimenovali “Kliči Pro Plus za medijski umor”. Saj poznate triler oziroma kriminalko Alfreda Hitchcocka “Kliči M za umor”?
Vladimir Vodušek