Twitter pri preoblikovanju podjetja spremenil logotip v X – TOPNEWS.si

Twitter pri preoblikovanju podjetja spremenil logotip v X

Twitter pri preoblikovanju podjetja spremenil logotip v X

Elon Musk je spremenil Twitterjev logotip in njegovo značilno modro ptico zamenjal s stiliziranim X kot del milijarderjeve vizije preoblikovanja 17 let stare storitve v aplikacijo za vse. Trajalo je samo 24 ur. Pozno v soboto je Musk povabil svojih 149 milijonov sledilcev, naj predlagajo logotip X, nato pa je izbral enega od dizajnov in ga v nedeljo postavil za novo identiteto podjetja. X je zdaj logotip domače strani socialne platforme, Muskova profilna fotografija in celo del nalaganja animacij. V odgovorih sledilcem je potrdil, da ga namerava sprejeti kot vmesni dizajn, ki se “verjetno spremeni pozneje, zagotovo bo izpopolnjen.”

Twitter Inc. je prenehal biti neodvisno podjetje po združitvi z novoustanovljeno navidezno družbo, imenovano X Corp., kar je spodbudilo špekulacije o tem, kaj namerava Elon Musk za platformo družbenih medijev.

Twitter “ne obstaja več”, potem ko se je združil s X Corp., v skladu z dokumentom z dne 4. aprila, predloženim kalifornijskemu sodišču v zvezi s tožbo, ki jo je proti podjetju in njegovemu nekdanjemu glavnemu izvršnemu direktorju Jacku Dorseyju lani vložila konservativna aktivistka Laura Loomer.

Ni jasno, kaj sprememba pomeni za Twitter, ki je doživel obsežno prenovo, odkar je Musk lani kupil podjetje za 44 milijard dolarjev. Lastnik milijarder je v preteklosti predlagal, da bi bil nakup Twitterja “pospeševalec” za ustvarjanje X – ki ga je poimenoval “aplikacija za vse”. Musk je o potezi v torek tvitnil z enim znakom “X”.

Drugi najbogatejši človek na svetu je izrazil željo, da bi X postal podoben kitajskemu WeChatu, super-aplikaciji v lasti Tencent Holdings Ltd., ki se uporablja za vse, od plačil in rezervacij vstopnic za dogodke do sporočanja. Vendar je bil nejasen glede tega, kako se bo ujemal z njegovim obsežnim poslovnim imperijem, ki sega od velikana električnih avtomobilov Tesla Inc. do Space Exploration Technologies Corp. Musk ima tudi v lasti domeno “X.com” – ime spletnega plačilnega podjetja, ki ga je ustanovil in na koncu združil s PayPalom.

Musk je prvič ustanovil trio holdingov v Delawareu z različico imena “X Holdings” aprila lani kot del svoje prevzemne ponudbe za Twitter. Toda X Corp. je bil ustanovljen 9. marca v Nevadi, glede na evidence, vložene v državi. Njegova združitev s Twitterjem je bila predložena 15. marca. Musk je predsednik podjetja in njegove matične družbe, X Holdings Corp., ki je bila prav tako ustanovljena prejšnji mesec in ima odobreni kapital 2 milijona dolarjev, kažejo dokumenti. O nedavnih spremembah je prvi poročal Slate.

»V podjetniškem svetu se razume, da je ustanovitev podjetja v Nevadi tisto, kar morate storiti, če želite imeti manj fiduciarnih obveznosti,« je dejala Ann Lipton, prodekanja na pravni fakulteti univerze Tulane. “Če ste vlagatelj, je težje tožiti uradnike in direktorje podjetij v Nevadi zaradi kršitve fiduciarnih obveznosti.” Twitter je bil prej registriran v Delawareju, Muskova bitka za prevzem podjetja pa je potekala na njegovem sodišču.

Twitter, ki nima več ekipe, ki bi obravnavala medijska vprašanja, ni odgovoril na vprašanja, ki jih je poslal Bloomberg News. Odvetniki odvetniške družbe Willkie Farr & Gallagher, ki zastopa Twitter v zadevi, prav tako niso takoj odgovorili na prošnjo za komentar.

Musk je med intervjujem Twitter Spaces za BBC v torek pozno na sedežu podjetja v San Franciscu dejal, da ima načrte za novo holding družbo X, in ponovno potrdil, da je Twitter “pospeševalec” njegove vizije aplikacije za vse. Vendar ni želel pojasniti podrobnosti in dejal, da bodo morali opazovalci le “ostati z nami, da bodo izvedeli.”

Ta poteza je na Twitterju sprožila intenzivna ugibanja o tem, kaj pomeni, pri čemer je Muskov tvit v nekaj urah pritegnil več kot 13 milijonov ogledov. Na Japonskem je tema »Twitter Gone« postala priljubljena, uporabniki pa so se šalili, da bo novo ime Twitterja spominjalo na ime lokalne rock skupine X Japan.

“Musk bi lahko ustvaril nadrejeno strukturo, podobno kot Alphabet, kjer ima vsa svoja podjetja,” je dejal Mandeep Singh, analitik za Bloomberg Intelligence. “Ne razumem, kako lahko e-trgovino ali plačila vključi v Twitter ravno takrat, ko so se večji konkurenti, kot sta Alphabet in Meta, trudili postati aplikacija za vse na strani potrošnikov.”

COMMENTS

Wordpress (0)