Volkswagen se s subvencijami pridružuje kitajski cenovni vojni – Kitajski proizvajalec električnih vozil BYD Co Ltd je že drugi mesec v štirih mesecih presegel prodajo avtomobilov znamke Volkswagen
SAIC Volkswagen Automotive Co ponuja 3,7 milijarde juanov (537 milijonov dolarjev) denarnih subvencij za nakupe avtomobilov na Kitajskem, s čimer se je pridružil več kot 40 znamkam pri zniževanju cen pred spremembo pravil o emisijah v največjem avtomobilskem podjetju na svetu. trgu.
Skupno podjetje med kitajskim SAIC Motor Corp Ltd (600104.SS) in nemškim Volkswagen AG (VOWG_p.DE) ponuja od 15.000 juanov do 50.000 juanov subvencije do 30. aprila za svojo celotno linijo, ki vključuje modele Teramont, Lavida in Phideon, SAIC-VW je dejal na svojem računu WeChat v četrtek pozno v četrtek.
Guangzhou Automobile Group, kitajski partner Honda Motor Co Ltd in Toyota Motor Corp (7203.T) , je prav tako ponudil subvencije od 15. do 31. marca. Prodaja osebnih vozil na Kitajskem je med januarjem in februarjem padla za 20 %, so pokazali podatki iz industrije, čeprav so nekateri proizvajalci ponudili znižane cene, da bi spodbudili povpraševanje.
Prodaja novih energetskih vozil, ki vključuje izključno baterijska in priključna baterijsko-bencinska hibridna vozila, je rasla hitreje kot celoten trg in je februarja predstavljala več kot 30 %. V istem mesecu je kitajski proizvajalec električnih vozil BYD Co Ltd (002594.SZ) že drugi mesec v štirih mesecih presegel prodajo avtomobilov znamke Volkswagen.
Vladni načrti za strožje standarde avtomobilskih emisij, ki bodo začeli veljati 1. julija, so povzročili dodaten pritisk na proizvajalce avtomobilov in trgovce, da počistijo zaloge vozil, ki ne ustrezajo standardu, so v četrtkovem sporočilu za stranke povedali analitiki Fitch Ratings.
“Ni drugega načina za opis tega, kar se dogaja, razen katastrofalnega upada zmogljivosti večnacionalnih znamk ICE (motorji z notranjim zgorevanjem),” je dejal Bill Russo iz Šanghaja iz svetovalne družbe Automobility.
Cenovna vojna bo verjetno pospešila konsolidacijo razdrobljene lokalne avtomobilske industrije, ki ima več kot 130 proizvajalcev osebnih avtomobilov, je v petkovem komentarju dejal državni časopis Economic Daily.
Lahko pa bi tudi škodilo dobičkonosnosti in inovacijam ter zaustavilo razvoj celotnega sektorja, ki je steber gospodarstva, piše časnik.
Lokalne oblasti dopolnjujejo spodbude za oživitev povpraševanja po avtomobilih, ki jih proizvajajo lokalni proizvajalci avtomobilov. Osrednja provinca Hubei in državno podprta Dongfeng Motor Group Co Ltd (0489.HK) sta skupaj ponudila subvencije do 90.000 juanov ali 40 % kataloških cen za osnovno limuzino Citroen C6, ki jo proizvaja njihovo skupno podjetje s Stellantis NV.