“Medijska državljanska vojna” se nadaljuje – Kaj je poslanec SDS Žan Mahnič pozabil vprašati vlado? – TOPNEWS.si

“Medijska državljanska vojna” se nadaljuje – Kaj je poslanec SDS Žan Mahnič pozabil vprašati vlado?

“Medijska državljanska vojna” se nadaljuje – Kaj je poslanec SDS Žan Mahnič pozabil vprašati vlado?

Potem ko so se na Twitterju pojavili ogorčeni odzivi zaradi domnevnega nepotizma poslanca SDS Žana Mahniča, ker so v državnem zboru zaposlili njegovo dekle Katjo Palčnik, ki dela kot referentka v poslanski skupini SDS, v bran pa mu je stopil prvak Janez Janša, smo na družbenem omrežju zasledili še en zanimiv tvit, povezan z Mahničem.

Tako @stanka_d piše: “Žan bo @DrzavljanD zrihtal vse podatke. Neznano bo ostalo, koliko je namenjeno Nora24, Demokracija in seveda naj-naj novinarju Požarju. Wernerju se bo odpeljalo”…

Tvit se očitno nanaša na poslansko vprašanje poslanca SDS Žana Mahniča, ki je bilo objavljeno na spletnem portalu stranke SDS:

“Pri porabi promocijskih sredstev družb, ki so na seznamu neposrednih naložb Republike Slovenije in Slovenskega državnega holdinga, bi utemeljeno pričakovali racionalnost in utemeljenost porabe.”

Poslanec Žan Mahnič je na Vlado Republike Slovenije naslovil pisno poslansko vprašanje v zvezi s porabo promocijskih sredstev družb, ki so na seznamu neposrednih naložb Republike Slovenije in Slovenskega državnega holdinga.

Celotno poslansko vprašanje objavljamo v nadaljevanju:

Spoštovani,

v medijih sem zasledil, da naj bi Slovenski državni holding zaradi medijskih razkritij o porabi oglaševalskih sredstev na Slovenskih železnicah, Telekomu Slovenije in Darsu zahteval jasna merila in cilje za porabo tovrstnih sredstev. Pri porabi promocijskih sredstev družb, ki so na seznamu neposrednih naložb Republike Slovenije in Slovenskega državnega holdinga, bi utemeljeno pričakovali racionalnost in utemeljenost porabe.

V zvezi s tem Vlado Republike Slovenije sprašujem naslednje:

1. Koliko sredstev za promocijo so družbe, ki so na seznamu neposrednih naložb Republike Slovenije in Slovenskega državnega holdinga porabile za promocijo oziroma oglaševanje v obdobju zadnjih petih (5) let v naslednjih medijih: Dnevnik, Delo, Večer, Reporter, Mladina, Finance, POP TV, Kanal A, Planet TV, TOP TV, TopNews, Siol.net, 24ur.com? Prosim za podatke po letih in mesecih posebej ter skupni podatek za vsako leto, vključno z letošnjim, za vsak naštet medij posebej.

2. S kom so te družbe v omenjenem obdobju podpisalo pogodbe o svetovanju za promocijo in s katerimi svetovalci?

3. Obenem prosim za podatek, koliko finančnih sredstev je vsak od teh svetovalcev prejel v obdobju zadnjih petih (5) let, vključno z letošnjim letom, pri čemer prosim za podatek po mesecih in letih ter skupni podatek?

Žan Mahnič je sodeč po vsebini tvita verjetno po pomoti iz spiska medijev izpustil ključni del in sicer “Koliko sredstev za promocijo so družbe, ki so na seznamu neposrednih naložb Republike Slovenije in Slovenskega državnega holdinga, porabile za promocijo oziroma oglaševanje v obdobju zadnjih petih (5) let v naslednjih medijih Report d.o.o, Lanaka Media.. itd.”

Morda pa je Mahnič ocenil, da je javnost o poslovanju Požarjevih družb že bila obširno obveščena.

Spomnimo, “Bojan Požar je podjetje Report ustanovil leta 2007, marca letos pa ga je pripojil podjetju Lanaka media, in družbo nato izbrisal. Požar je direktor Lanaka Media, kot ustanoviteljica podjetja pa je v registru navedena Maša Kavtičnik Požar, njegova hči. Ta je tudi edina lastnica podjetja. Prihodki družbe Lanaka media so lani znašali dobrih 194 tisoč evrov, medtem ko se je akumuliranega dobička, vključno z lanskim, nabralo kar za okoli 538 tisoč evrov. Uspešno je (bilo) tudi podjetje Report. Lani je ustvarilo dobrih 141 tisoč evrov prihodkov, dobiček, vključno z lanskim, pa je znašal dobrih 332 tisočakov. Iz uradno objavljenih bilanc podjetja Lanaka media je razvidno, da ima podjetje več kot pol milijona evrov premoženja v kratkoročnih posojilih. Kdo jih je prejel, pa v bilanci ni navedeno”.

COMMENTS

Wordpress (0)