V boju za čistejši zrak nemška vlada z dvema milijardama evrov kupuje čas starim dizelskim vozilom – TOPNEWS.si

V boju za čistejši zrak nemška vlada z dvema milijardama evrov kupuje čas starim dizelskim vozilom

V boju za čistejši zrak nemška vlada z dvema milijardama evrov kupuje čas starim dizelskim vozilom

Nemška vlada je zagotovila tudi dodatnih 432 milijonov evrov, ki jih bodo uporabili za vgradnjo filtrov v vozila javnih služb v mestih in za nabavo elektro avtobusov.

Nemška vlada je odobrila skoraj dve milijardi evrov pomoči nemškim mestom v boju za čistejši zrak, s čimer bi morali preprečiti prepoved prometa vozilom z motorji na dizelski pogon, so sporočili prejšnji teden po sestanku predstavnikov nemške vlade s predstavniki mest in avtomobilske industrije u Berlinu.

Nemška kanclerka Angela Merkel med promocijo taksija na električni pogon

“Proračun ‘Nujnega programa za čisti zrak’ bi se moral s sedanje milijarde evrov povečati na 1,5 milijarde“, je dejala nemška kanclerka Angela Merkel po sestanku s predstavniki mest in avtomobilske industrije.

Nemška vlada je zagotovila tudi dodatnih 432 milijonov evrov, ki bi jih morali porabiti za vgradnjo filtrov v vozila javnih služb v mestih in za nabavo elektro avtobusov.

Na sestanku v uradu kanclerke je bila glavna tema projekt “Nujni program za čisti zrak“, s katerim vlada podpira mesta in občine, ki jim grozi uvedba prepovedi prometa za dizelska vozila zaradi previsokih ogljičnih izpustov v zrak.

Program obsega nabavo naprav za boljši nadzor pretoka prometa in preprečevanje zastojev, ki občutno vplivajo na povišano emisijo delcev, nabavo avtobusov javnega prevoza na električni pogon kot tudi vgradnjo filtrov za prečiščevanje izpušnih plinov pri starejših vozilih z dizelskimi motorji.

Z omenjenimi ukrepi se poskuša nemška vlada izogniti prepovedi prometa za dizelska vozila, ki ne zadovoljujejo najnovejših norm za čistost zraka. Sodišča so v nekaterih nemških mestih uvedla prepoved prometa omenjenim vozilom z novim letom, če se kakovost zraka ne bo izboljšala.

Tudi nemška avtomobilska industrija v tem projektu sodeluje finančno, vendar pa zavrača financiranje vgradnje dodatnih katalizatorjev v dizelska vozila z oznako euro 5 in nižje, ki spadajo med velike onesnaževalce, saj menijo, da bi to bilo predrago in neučinkovito.

COMMENTS

Wordpress (0)