Noro: Slovensko državno podjetje Zavarovalnica Triglav, v stoodstotni državni lasti, namesto slovenske, “ponosni” sponzor srbske državne reprezentance! – TOPNEWS.si

Noro: Slovensko državno podjetje Zavarovalnica Triglav, v stoodstotni državni lasti, namesto slovenske, “ponosni” sponzor srbske državne reprezentance!



Noro: Slovensko državno podjetje Zavarovalnica Triglav, v stoodstotni državni lasti, namesto slovenske, “ponosni” sponzor srbske državne reprezentance!

Medtem, ko je večina navijala za slovensko državno reprezentanco, so očitno mediji in predvsem skrbniki državnega premoženja spregledali, da srbska državna reprezentanca na dresu nosi napis Zavarovalnica Triglav. Če ne bi tega videl na lastne oči, ne bi verjel, da slovensko državno podjetje sponzorira tujo državno reprezentanco. Če bi šlo za nek srbski klub, bi zadeva še bila razumljiva, vendar kar je preveč, je preveč. Če bi Triglav Zavarovalnica sponzoriral slovensko državno reprezentanco, bi še bilo razumljivo. Podjetje v 100 odstotni državni lasti sponzorira tujo državno reprezentanco. Res je, da tudi slovenska državna reprezentanca nosi na dresih napis Spar in Telemach, ki je delno v lasti srbskega mogočneža Dragana Šolaka in v večinski lasti United Group oziroma ameriškega sklada KKR. Vendarle gre za bistveno razliko, pri United Group oziroma pri Telemachu in pri Sparu gre za zasebni podjetji tujega kapitala, ki lahko s svojim denarjem delata kar pač hočeta in sponzorirata kogar hočeta.

srbija triglav

Če bi Triglav Zavarovalnica sponzorirala slovensko državno reprezentanco, bi še bilo razumljivo, Tako pa gre za pretakanje denarja slovenskega podjetja v državni lasti preko  oglaševalskih agencij v tujo državo, kar nikakor ne more biti promocija.  Oglaševalske agncije pa so v teh krajih največje pralnice denarja.  Saj veste, da se na Balkanu lažje dogovoriš za procente in za pranje denarja kot v Sloveniji. Ne trdimo, da je v tem primeru tako. Ne bi me pa presenetilo, če bi del denarja za sponzorstvo končal v zasebnih rokah ali v rokah ene od oglaševalskih agencij, ki bi poskrbela, da denar potem opran prid v prave roke. Sponzorski denar je vedno odlična priložnpost za pranje denarja, še posebej, če gre za državno “waschmaschino”. Prav zanimivo bi bilo vedeti, koliko denarja iz zavarovalnice Triglav teče po Savi navzdol in koliko ter komu se ga vrača nazaj v Slovenijo, seveda v kovčkih lepo opranega.

Vprašanje je samo koliko miljonov stane takšno sponzorstvo in koliko državnega denarja, ki bi moral pristati v dividendah države, kot lastnika, konča v tujini.

logo-topnews (1)

 

 

KOMENTARJI

TOPNEWS (12)
  • comment-avatar
    Brane Zalar 1 leto

    Pokrovitelj (lepo po slovensko) je bilo Triglav osiguranje Srbija.
    Članek je zlonameren …

    • comment-avatar
      Aleksander Jakopič 1 leto

      Branko, članek je informativen, komentar pa zagotovo zlonameren 😉

  • comment-avatar
    Brane Zalar 1 leto

    to da izbrišete komentar, pove vse …

    • comment-avatar
      Aleksander Jakopič 1 leto

      Sovražni govor je treba brisat, saj kdor ne pove drugega kot da pljune, ne zasluži širše pozornosti. Sicer pa vedi, da brisanje ni edini način za preprečitev komentrjev. Lahko te blokirajo, da se sploh prijavit no moreš h komentarju kot pri Delu ali Družini recimo 🙂

  • comment-avatar
    b323130 1 leto

    Ta članek je res neumen do konca.

    Sponzoriranje ekip ni dobrodelna dejavnost. Podjetja sponzorirajo športne klube, ker si želijo večji ugled na trgu in boljše poslovne rezultate. Če torej Zav. Triglav želi izboljšati poslovne rezultate v Srbiji, je popolnoma razumljivo, da sponzorirajo njihovo reprezentanco.

    • comment-avatar
      bumbar 1 leto

      Srbi bojo sedaj kar “navalili” h Triglav-u??? Malo jutri!!! Res si naiven!!!

      • comment-avatar
        b323130 1 leto

        Glede na to, kakšne vrste posel je zavarovalništvo, ti lahko zagotovim, da znajo zavarovalničarji dobro preračunat, koliko denarja je potrebno vložiti v sponzoriranje, da se ga potem še več vrne nazaj skozi povečano moč blagovne znamke (zaradi zvišanja prometa). Včasih je treba komu tudi kaj podariti, da potem dobiš več nazaj.

        A po tvoje velike blagovne znamke sponzorirajo šport zaradi dobrodelništva? Pa reklame, ki jih gledamo med prenosi, so tudi samo zato, da smo informirani, ne pa zato, da bi kupovali njihove izdelke? Lepo te prosim, ne o naivnosti :)))

        • comment-avatar
          Aleksander Jakopič 1 leto

          Zgrešil si bistvo, NN. Za to gre, da Slovenci ne podpiramo Slovencev … ne nehamo pa v rit lesti drugim 🙂

          • comment-avatar
            b323130 1 leto

            Če nekateri Slovenci nekomu lezete v rit, je to vaš problem. Ne govori za vse.

            Zavarovalništvo je posel, kot mnogi drugi. Zavarovalnica Triglav ima zelo pozitiven poslovni rezultat. Že desetletja vozi otroke v Planico in sponzorira različna slovenska športna društva. Njihova srbska podružnica razume, da če sponzorirajo takšen šport, kot je košarka, da zna to pomagati pri ugledu in s tem izboljšati poslovne rezultate.

  • comment-avatar
    bumbar 1 leto

    Tudijaz nisem mogel verjeti mojim očem. Sramota vseh Sramot!!!

  • comment-avatar
    Volkhv 1 leto

    Balkanski bojevniki INC.

  • comment-avatar
    mginko 1 leto

    Slovenski narod kateri je tiho, podpira Kučanovo prepričanje, da mora slovenski narod pripadati Balkanu. Sedaj, ko je dovolj opranega denarja, se to lahko izvede in se tudi že izvaja. Pa bodite balkanci. Vso srečo vam želim v komunistični balaknski provinci.